آخرین اخبار
کد مطلب: 80615
در ديار امام رضا ناکامي هايمان تمام مي‌شود
خلعتبري: مرزبان و کرانچار قابل مقايسه نيستند
تاریخ انتشار : 1393/06/16 19:09:21
نمایش : 1641
محمدرضا خلعتبري اميدوار است در مشهد پايش به گلزني باز شود تا بتواند آغازگر بردهاي سپاهان بعد از تساوي هاي پي در پي باشد.
خلعتبري بعد از تساوي مقابل ملوان گفت و گويي با "ورزش سه" انجام داد:

مي توانستيم 5 گل به ملوان بزنيم

در بازي با ملوان ما مي توانستيم 5 گل بزنيم، ملواني ها فقط يک توپ سانتر کردند و به گل رسيدند آنها تا دقيقه 93 در محوطه جريمه خودشان بودند و واقعا کارمان سخت شده بود ما تلاش مي کنيم گل هاي بيشتري بزنيم اما نمي شود. خودم دو موقعيت داشتم پريرا هم مي توانست گل بزند اما بدشانسي آورديم، نمي دانم چرا وقتي گل مي زنيم گل مي خوريم بايد اين روند را درست کنيم. مساوي ها خيلي زياد شده و اگر مي خواهيم از صدرجدول عقب نمانيم بايد حتما برد بياوريم.

ما بد بازي نمي کنيم

فاصله امتيازي ما با صدرجدول 6 امتياز شد و نبايد اجازه دهيم اين اختلاف بيشتر شود. ما خوب بازي مي کنيم و تيم خوبي داريم اما موقعيت هايمان گل نمي شود. اگر بد بازي مي کرديم دلم نمي سوخت اما واقعا در زمين فوتبال خوبي انجام مي دهيم. اين هفته به پابوس امام رضا مي رويم و اميدوارم در مشهد بتوانيم ببريم.

بازي سپاهان ـ پديده قشنگ مي شود

بازي سپاهان و پديده قشنگ از آب درمي آيد چون دو تيم فوتبال بازي مي کنند و دنبال 3 امتياز هستند. البته پديده در زمين خودش هوادارانش را دارد و ما هم بايد با دست پر برگرديم.

نبايد از مدافعانمان ايراد گرفت

گل هايي که ما خورديم روي کار تاکتيکي حريفان نبوده و نمي توان به خط دفاع و مدافعانمان ايراد گرفت. بايد اين شرايط را درست کنيم.

خبر تجمع صحت ندارد

نمي دانم خبر تجمع هواداران سپاهان از کجا آمده من که در تمرين ديروز چيزي نديده ام و فکر نمي کنم اين خبر درست باشد.

از باخت پرسپوليس ناراحت شدم

مگر مي شود از باخت پرسپوليس ناراحت نشوم، يک سال در اين تيم بازي کردم و هوادارانش هميشه به من لطف داشته اند. هنوز اول فصل است و مطمئنم پرس با اين کادرفني بهتر از اين نتيجه مي گيرد و هوادارانش را خوشحال مي کند.

مرزبان دستيار کرانچار بوده

بحث تقابل مرزبان و کرانچار در ميان نيست، مرزبان و کرانچار اصلا قابل مقايسه نيستند. مرزبان دستيار کرانچار و ميثاقيان بوده و حالا سرمربي پديده شده. البته آقاي مرزبان براي ما خيلي قابل احترام هستند و تيمشان خوب نتيجه گرفته. ايشان در مسائل روانشناسي خيلي خوب کار مي کند و کارش را بلد است اما کارنامه کرانچار مشخص است، تمام تيم ها آرزو دارند کرانچار را داشته باشند و باز هم مي گويم آنها قابل مقايسه با هم نيستند که بحث تقابل را مطرح کنيم. اگر هم در اين چند هفته نتيجه نگرفتيم مشکل کرانچار نبوده و نيست. ما نتوانستيم وظايف خود را به نحواحسن در زمين انجام دهيم. اميدوارم پديده را شکست دهيم و از خجالت کرانچار در بياييم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس